"Ödet", som jag skulle sagt..

Igår eftermiddag hände en läskig sak.. Jag och min bror gick upp för en trappa vid resecentrum för vi skulle till bussen. Sen plötsligt kollar jag upp och vi möter en kille som jag tycktes mig känna igen, för han var riktigt lik en kille jag snackar med på msn. Denna killen, vid namn eric, har jag pratat med i evigheter på msn.. fast vi har aldrig träffats irl..  Han bor och jobbar just nu i danmark, men var i örebro bara över helgen.. Men aja, till saken .. Självklart var det eric jag mötte, lite små läskigt sådär. För hur stor är chansen att man möter någon man aldrig träffat, i en trappa, bara sådär..

Ja ni, jag säger då det. Nu börjar jag nog bli lite trött! 

Kommentarer
Postat av: Eric

Jadu. Hur stor är chansen lixom? Ödet är lite spooky ibland!

2008-10-28 @ 20:47:07
URL: http://pixeltypo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0