4 Februari

Grattis lillbrorsan på 16 -års dagen! Grabben fyller en dag innan mig förstår ni..

Min natt o morgon har inte alls varit bra. Vaknade nämligen efter 1 nångång inatt och hade jätte ont efter att jag kissat.
Värsta natten jag har varit med om. Hur kan det göra så ont? Och att känna sig kissnödig hela tiden gör inte saken bättre. Så alltså, någon sömn blev det inte. Som tur var så hade jag älsklingen intill mig. Det gick verkligen inte att sova, så ont hade jag.
Johans söta mamma skulle ringa vårdcentralen vid 7, så det var bara att vänta. Vid 08.25 ringde dom och jag fick en tid 10.15.  Svaret blev,som jag trodde, urinvägsinfektion.. det suger BIGTIME! Nu ska jag knarka tabletter i en vecka, just grreat!!

Ska ju stanna hos johan en natt till, och imorgon fyller jag. Anywayyyzz. I väntan på att killen ska komma hem från skolan så ska jag tycka synd om mig själv.

Behöver jag nämna att jag har absolut världens bästa pojkvän!? ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

krya på dig!

2009-02-04 @ 12:17:42
URL: http://thefabulouslifeofhanna.blogg.se/
Postat av: bellabästvadannars

haahahahaah jag har också skaffat blogg.. visste inte att du hade en blogg förenns jag såg de på bdb. din tönt ;D nej jag har också blivit en tönt! NOOOOOO!

2009-02-15 @ 02:29:25
URL: http://bellaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0