5 Februari

Hipp Hurrayyyy, idag är det min 18 års dag!

Dagen kunde inte ha börjat bättre! Fick frukost på sängen av johan & hans mamma, presenter också.
Vi har haft en mysmorgon jag och johan, sen kl 6 imorse. ♥
Nu har killen åkt till skolan och jag ska strax åka hem.. Blev ingen skola idag heller, skööönt!

När jag kommer hem blir det våfflor, prestenter och bakelse! Borde egentligen göra om min rapport också, som jag med flera har gjort fel på. Hatar när alla lärare säger olika! Men... jag skiter i att göra om den. Bra att jag är "sjuk" och kan skylla på att jag inte har fått den informationen.

Om en kvart går busssen, så nu ska jag packa.

over and out



Kommentarer
Postat av: karrå

Grattis Izabella !

:D

2009-02-05 @ 16:26:15
Postat av: Anonym

Tack så mkt! :D

2009-02-12 @ 18:35:23
URL: http://emszans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0