Jobbig måndag

HATAR MÅNDAGAR

Förresten så var jag rolig förut. Gick nämligen hem till farmor och farfar vid 1 när jag skulle vänta på 3 bussen. Vid 2 blev jag helt galet trött och tänkte sova en liten stund, så jag ställde mobilen på 14.35. Sen när den väl ringde så hade jag tydligen stängt av den och somnat med mobilen i handen. Det slutade med att jag vaknade några minuter innan bussen skulle gå, så jag fick vänta till halv 5 då pappa hämtade mig ;p

MeN i AlLaFaLl..i helgen var johan hos mig :) Och igår följde jag med honom hem. MYSIPYS!♥

Måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag ska tråkigt nog bestå av massa plugg. Känner mig så jäkla stressed eftersom vi har så mycket i skolan just nu. Men på onsdag tar jag en minipaus för massa mys med älskling.

På onsdag har jag psykologi prov, som kan ta sig i röven!!!!!!! Har även idrotts prov, stort företagsekonomi prov, skriva en uppsats på 8 sidor(!!!!!!) om romantiken.. Och såhär fortsätter det.

Nu ska jag slänga mig i sängen för ytterligare psykologi plugg. Måste bara koka lite kaffe först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0