Kaffe = ont i magen

Idag har bella varit väldigt effektiv!
Jag har pluggat bokföring så det står härliga till. Och detta tack vare min styvpappa som pushade mig. Större delen av tiden ville jag ärligt talat bara banka sönder honom, men till sist så lossna det mesta. Så nu ligger jag flera steg närmare ettt godkänt!

Nu efter två koppar svart kaffe har jag extremt ont i magen, och känner mig inte alls piggare. Meningen med kaffet var ju att piggna till, men icke sa nicke.

anywayyyys... Imorgon har jag sovmorgon, vilket är bra! Dock slutar jag 15.20 och sista lektionen är 90 minter latin!!!! Och för första gången någonsin ser jag fram emot företagsekonomin(!!!)...

Saknar min johan galet :( på fredag ses vi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0