Made in Sweden

Det är vad jag kollar på just nu, made in sweden.. Hyffsat bra faktiskt!
Tiden efter skolan har gått åt till plugg, företagsekonomi på fredag som sagt. Medans jag sitter med bokföringsuppgifterna kommer jag på mig själv att jag sitter och ler. Känns så himla bra när man knopar med alla jäkla uppgifter och sedan upptäcker att man har klarat av det helt felfritt. Nu är jag bombsäker på att jag kommer klara av provet galant! Det är bara momsen jag ska plugga in, och det hinner jag imorgon..

..För imorgon ska jag vara hemma hela dagen! I skolan ska vi tydligen ha någon slags "kärleksdag", alltså inga lektioner. Och min kärlek är inte i skolan denna vecka för han är på annat håll så attt, det blir en lååång sovmorgon för min del och även en del plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0