Praktikplats?

Jag var duktig förut och samlade mod till att fråga om praktikplats på banken. Tror ni jag fick ?!?! nerrru....

Jag: Hej jag heter izabella och går samhällsprogrammet med ekonomi som inriktning. Jag tänkte bara höra om ni har en praktikplats v.5 ?
Bankmannen: Ne tyvärrrr, enligt bank policyn får vi inte ta emot praktikanter
Jag: Nehe okej, men tack ändå! (ser lite ledsen ut)
Bankmannen: Men hmm.. har du några kompisar som har fått praktik på en bank?
Jag: Jaaaaaaaaaaa ( jag vet, det är fult att ljuga)
Bankmannen: Men du, jag ska höra med min chef så får vi se vad jag kan göra. Ditt namn och nummer tack!?
Jag: (skiner upp som en sol) Åh, tack så mkt, vore jätte snällt!
Bankmannen: Jag hör av mig så fort jag vet något!
Jag: Bra! Tack så mkt. *bliiiiiink*

Kommentarer
Postat av: BömBi

Halva inne lr :D

2009-01-08 @ 16:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0